•Με αφορμή ένα πίνακα ζωγραφικής και αξιοποιώντας τη ρουτίνα σκέψης του Artful Thinking (Έντεχνος Συλλογισμός), της ερευνητικής ομάδας Project Zero του Πανεπιστημίου Harvard, «ο πίνακας ως η αρχή/μέση/τέλος μιας ιστορίας», δημιουργήσαμε μια ιστορία με τους/τις μαθητές/τριες μας.
•Τα παιδιά εικονογράφησαν την ιστορία και η ιστορία τοποθετήθηκε στο πλέγμα του επιδαπέδιου ρομπότ (beebot)
•Τα παιδιά προγραμμάτισαν το ρομπότ με σκοπό την αφήγηση της ιστορίας που δημιουργήθηκε.
πολύ ωραία και ολοκληρωμένη ιδέα- δραστηριότητα -μπράβο σας!
ΑπάντησηΔιαγραφή